I fatt

Då var jag i fatt igen. Lika bra jag berättar nu vad som kommer att hända för ja hinner ju aldrig med att uppdatera.
Jag ska till Stockholm i eftermiddag. Måste åka vid 13.30 härifrån. Har bett att få SL biljetter men de har inte kommit är svaret på kontoret. Så det får bli taxi då. Helt onödigt. Undra hur många sådana onödiga resor vi gör om dagen/iveckan?
Madde får hjälp på ridningen av A-L o hennes syster I hämtar Emil hos dagmamman. Mattias är i Norrköping på möte o ska vara hemma vid 17 för att hämta Linus på fritis. Madde ska in i duschen o sen ska de på UG. Där är det idag avslutning o fika på pepparkakorna de bakade förra veckan. Tror att Tomten kommer oxå. Måste ringa Cilla...
Ledig imorgon på dagen men åker till Stockholm igen vid 20. Pass hem på torsdagen. Två timmar tidigare än jag borde. Då jag ska på Konferens kl 13 i Mjölby, så det blir bara 4 timmars sömn. hoppas jag kan sova på tåget hem. Kl 18.30 är det middag i parken. Ledig fre-lör. Hallsberg på sön. Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Oskar

hej hej.

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg.
Ska själv bli lokförare. Utbildningen börjar v.2
Letade runt på nätet efter "lokförarbloggar" och hittade hit på så sätt.
Tänkte att du kanske ville veta.
Ha det!!

// Oskar (snart på ett tåg nära dig)

2007-11-27 @ 12:18:29
Postat av: Caroline

Hej Oskar, oj o jag som spyr galla över mitt företag. Hoppas inte du blir avskräckt. Ska du gå i Mjölby lr Hallsberg lr någon annan? Vill du mejla?
[email protected]

2007-11-27 @ 12:56:57
Postat av: Oskar

jag mailar :)

2007-11-27 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0