Helsingborg

Igår så vaknade vi ju då upp till en väldig massa snö. Åkte ca 15 min innan jag brukar. O det gick verkligen åt.
Hade utgångståg från Nässjö. Killen som var vupt erbjöd sig att komma ut o bromsa tåget åt mig o det tackar man ju inte nej till,  Jag Måste leta fram mina kängor på vinden om denna snö ska bli kvar!
Tror dock inte detta blev så poppis, de ringde efter honom. Hoppas han hann vad han skulle sen, så inte han fick skit för detta.
Kom iväg i tid. Alvesta var målet. Blev en timmas uppehåll där o sen pass till Helsingborg. Pass tåget var sent så lite tid gick bort där. Men hann ändå med att springa på stan i ca två timmar.
Linus fick denna kavaj, tror dock inte att han tar den på sig. Han så sur ut i morse när han tittade på den.

Till Madde tvekade jag mellan dessa. Hon får nog följa med o bestämma sig själv o prova. Hon hade sagt det röda innan men kjolen är ju inte rak.. Shortssetet är ju tuffare.
Hon fick istället svart hårfärg. Hon vill ju va som faster.
Jag fick ett läppglans.
Kastade sen i mig en BigMac på knutpunkten o taxi mot bangården.
I Nässjö hade det fortsatt att snöa hela dagen så där var det hel mysigt-inte!
Snöade upp till Tranås på hemväg. Superjobbigt att köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0