Bröllopsdag

Kom iväg till jobbet vid 13.20. Tog det väldigt lugnt.
Upp på jobbet o hämta alla papper man ska ha. Kolla postfacket. Semesterval, visst ja d ska va klart nu.
Ner till plattform. Xet 20 min sent. När det väl kom stannade det efter 100m för reset igen, det var det de hade gjort innan oxå. Fick dessutom veta att det bara hade två fungerande motorer. Stod så till att min tanke var att då kommer vi aldrig orka över skyddesektionen o uppför backen. Mycket riktigt, tåget börjar backa.
Kom iväg ca 45 min sent. Ett par reseter till på väg till sthlm gjorde att vi tillslut kom fram 80 min senare än tänkt. Hann slänga i mig en slice pizza o ta taxi ut till Tm. Kollade av med depåkillarna vilket lok jag skulle ha o gick ut.
Det var en till som skulle åka mot Älvsjö så han fick åka före.
Rullade i stort sätt i rätt tid ifrån Älvsjö. Var hemma vid 2tiden.
Sov till 10.
Har bakat 50 lussekatter.
Nu kom argbiggan Linus. Han är arg för att jag inte öppnar bakdörren åt honom varje dag. Jag tycker han kan gå rätt väg istället. Sur för att jag gjort lusebullar. Ville intealls baka pepparkakor som jag tänkte. Oki, då Sover jag nog en stund till i stället. Tills Madde kommer.
Ska fixa till en fläskfilé o hasselbakspotatis till 18.30 när Mattias kommer. Jag ska sen me x:et 20.16 så vi tar en snabb bröllopsmiddag.
Hittade detta! Tack, detsamma!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Naaaw va söt bror man kan ha då ;)

2007-11-29 @ 10:15:52
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0