Lista

Är du kär? - inte nykär direk men ...
Är du en sportfåne? - Nej, har tappat sugen.
Är du likgiltig? - Kanske lite
Är du rik? - Inte direkt
Är du fattig? - Just idag ja, men annars nej.
Är du shoppingsugen? - Så klart.
Är du ressugen? - Ja, lite solbränna skulle inte va helt fel. Men reste ju i helgen senast.
Är du skolsugen? - Nej, inte långa kurser i a f. Kanske en kortis till.
Bästa åldern? - Hur vet man d?
Bästa tidningen? - Amelia
Hur sminkar du dig? - Svart mascara, svart kajal, foundation, ögonbrynspenna o eyeliner.
När stal du senast något? - Oj, det måste varit längesen kommer inte ens ihåg.
Vilken film såg du senast? - Kanal Kampen -göta kanal2
Vilken internetsida besökte du senast? - Emelindas hemsida för att låna denna lista.
Vad sa du senast till vem? - Att Linus fick lov att ta glass
Vad gjorde du i förrgår? - Dansade, jobbade.
Vad har du gjort idag? - Bloggat, pratat i telefon, spanat på gräsklipparen..
Vad ska du göra idag? - Dansa
Hur många msn-kontakter har du? - 40st på listan men kanske ett 10 tal som är aktiva. 
Vilket land besökte du senast? - Grekland (Kreta). 
Vad är det för märke på din dvd-spelare? - ähh, märke?.
Senaste köp? - Massa kläder på lager157
Vad har du dåligt samvete för?
- När jag tjatar på barnen
Vad har du för skor? - Ballerina vita+ röda, gympa svarta +arbetsskor
Vilken musik har du lyssnat på idag? - Har nog inte hört något idag, jo från tv´n men inget jag tänkt på. 
Skulle du säga nej till sex idag? - Bra fråga
Är du vegetarian? - Nej!
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? - Nej.
Är du feminist? - Nej det tror jag inte. Fast jag tror på att tjejer kan om de vill. Själv lokförare på ett mansdominerat företag.
Vad drack du senast? - Fun light
Gillar du att laga mat? - Nej, bakar hellre.
Håller du det städat? - Nej, tar i rejält en gång ibland istället.
Vad gör dig lycklig? -  solsken, shopping, dans, när barnen är snälla

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men va fasen, jag följde ju precis som det står på paketet men trots det misslyckas jag. En riskokare kanske bör införskaffas, smart :)

2007-05-24 @ 17:45:23
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ja precis, ska höra ang. mini-piller för så ska jag bannemej ta ut det me. Självklart ska ni få träffa Larsa, nån gång iaf :) Om ni åker till Trosa marknad kanske, får se om han följer.

2007-05-24 @ 19:24:53
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emilia

Shopping gör varje kvinna lycklig ;)

2007-05-24 @ 21:47:06
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: sven

Dåligt samvete för att du tjatar på barnen. Vad sa jag om det?

2007-05-29 @ 14:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0