Tisdag

Blev väckt 11.45 av psf. Ville att jag skulle ta ett tidigare tåg till Hallsberg o då slippa åka vi Katrineholm. Nappade direkt då jag inte hade några barn hemma, men var tvungen att kolla med min elev. Ringde o väckte honom. Han fick stressa järnet och var hos mig 45 minuter senare.
Superstress till Nässjö. Lämnade en lista på turer jag kunde tänka mig 6-7-8/ 7. För att sen be om ledigt den 14/7 så att vi kan få gå på fest.  
Ut klargöra lok o iväg. Stackars elev. Blev inget bra kände jag. Bad honom komma ner nu vid 21.45 så tar vi god tid på oss och går igenom klargöring ordentligt. Det är ju lättare så, på bortastation där man kan ta tid på sig. På hemmaplan är det körigare tycker jag.
Kom iväg två minuter sent. Fick ändå vänta länge i Boxholm innan någon kom. Det kom en dyblöt Mange. Växlade o bromsprovade o kom iväg ett par minuter sent.
Var 30 min sena i Hallsberg då vi fått invänta p- tåg.
Har nu hunnit dricka lite choklad o uppdatera bloggen. Ögonen börjar bli lite trötta så jag ska nog ta o vila dem lite. Om jag ska orka hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0