Resa?

Igår var jag urless på detta väder.
Började tom leta utlandsresor för att se om något fanns kvar. Det gjorde d faktiskt.

Bulgarien 7/8 14600 kr
Mallorca 10/8 13700 kr
Turkiet 11/8 16500 kr
för 2 Vuxna 2 barn då alltså. Ingen mat.

Inväntar då lönespecen. Över en viss summa bokar jag direkt!
Skulle ju bli nästan lka dyrt i sverige. Bara att vi då redan har husvagnen.
Men vår semesterbudget då med mat o camping + aktiviteter låg på 10 000 kr.

Men vad ska man välja? Några förslag?
Mallis är billigast resa, inte så hett o dyrast att leva.
Bulgarien verkar ju rätt farligt f.n.  Billigt fortfarande väl?
Turkiet, farligt? Hett.Dyrast resa?

Nä vi blir nog hemma i a f. Får väl inte med Linus.
Skulle dessutom gärna åka tillsammans med någon annan familj så barnen hade någon att leka med, men ingen hänger ju på.
Alla är så tråkiga!

Jag är snål året om vad gäller annat, men det är nog för att kunna kosta på mig sånt här ist. 

Den som lever får se.

Har ett alt till

Turkiet All incl. för 16900. Men det är inte förrän den 15/8o då är man inte hemma förrän 22/8 o skolan börjar 20/8, barnen kanske skulle kunna få ledigt i o f s. Det är väl värre med mig.
Har visserligen redan lagt in om komp dessa dagar men vet ju inget förrän nästa fre o då är det försent.
Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0