Torsdag

Sov bort förmiddagen igen.
Madde kom vid två. Började då leta efter Linus slips som han skulle ha till kvällen. Hittade först Mattias julslips-röd.
Linus hade bestämt svarta kläder dagen innan så jag tyckte nog den passa bäst men hittade tillslut även hans egen-mörkblå.
Tog med båda slipsarna till fritis när jag skulle hämta honom. Frågade om det fanns någon där som kunde knyta. Alla var lika bra som jag på det- alltså inte alls. Tack o lov kom Maddes frökens man förbi o skulle hämta sina barn från fritis. Han kunde knyta.

Var hem o slappade en timma. Fixade till Linus o iväg.
Madde skulle dansa 17-18. Linus vågade inte gå in där för han skämdes över sina finkläder. Så han gick upp på fritis.
Jag kollade på Maddes dans o filmade med mobilen så hon kan öva. Hela jullovet. Det börjar igen v 6 o sen har vi uppvisning v 23 tis, ons, tors.
Smet sen in o kollade på de fina barnen. Fritis hade alltså Nobelmiddag. Med finkläder, dukade bord, servitriser(personalen), dans osv.
Linus hade blivit utsedd till Kung. Man utser även Drottnig, Prins o Prinsessa.
Dagarna innan röstas det även på bästa kompis, som sen får pris under middagen. Vet att Madde blev det något år. Hon har även varit prinsessa.
Så här fina blev kungen o drottningen.

L. var med hem o åt. Mattias hade inventering igen.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Naw så söt han är :) Va fina :)

2007-12-07 @ 18:13:22
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0