Fredag

Eftersom jag sov igår förmiddag. Så vände jag aldrig tillbaka dygnet. Utan hade svårt att somna igår kväll. Så imorse när barnen gått var det jag som somnade om igen. Pappa ringde o väckte mig vid 11. Meddelade att de tagit budet på bilen, så det blir en tripp till Stockholm på måndag. Ska bara klura ut hur.
Min tanke var ju att ringa en kollega o erbjuda mig köra hans tåg o sen byta bort ett par timmar jag ska jobba 3-4:e jan. Ett alt är min kusin som ska med till Gränna imorgon o äta julbord. Hon o hennes man ska ju hem igen på Söndag. Om vi kan få åka med dem o sova där. De bor ju med utsikt över Tomteboda, så jag kan ha koll... ha ha.
Ett alt är hennes pappa som veckopendlar till sthlm. Men han åker kl 04.00 o jag är ju inte direkt morgon pigg. Har heller inte träffat honom så mycket sista åren då han o min faster är skilda. Sista alternativet är ju då tåg. X2000. sånt som alla andra åker. Men det kostar alltså fr 1100kr för oss två enkel resa.
Sen ska vi ta oss ut till Åkerberga. Blir väl Roslagsbanan det antar jag.
Vi som skulle handla julklappar till barnen på söndag.
Nu blev det en till Mattias istället.
Nya vinterdäck o en service på den nya, innan jag slänger ut renaulten till salu.
Men så här ser den ut i a f.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Önskade jag hade råd att köpa den :(

2007-12-07 @ 18:14:05
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Just ja, hittade en länk med en del av mina "modellbilder": http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=9025
Finns fler längre ner på den sidan som du kan klicka på o så kommer ännu fler upp.

2007-12-07 @ 23:05:26
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0