Äntligen hemma-Julklapparna

Skönt det var att komma hem. Att få plocka upp julklappar. Testa-ladda-fixa- o allt det där.
Barnen fick varsinn bärbarhemtelefon av oss. De hade nog önskat sig mobiltelefoner. Men jag tycker att de är för små för att hantera dyra sådana. De har begagnade, det duger gott ett tag till. Finns ingen anledning för en 11 o 9-åring att ha senaste.

Madde fick lockset till håret, som går att våffla, platta, locka o göra korkskruvar med, en hårfön,  massor av akvarellmålargrejer, stafli, penslar, duk mm.

Linus fick en CD spelare, radiostyrdhelikopter, ishockeyhjälm.

Mattias fick Biltvättargrejer. Det fattades svampar sist JAG o Madde tvättade bilen. Så visst var det en pik, fast det var från Madde.

Jag fick presentkort på massage 30min på Lundbybadet av lillebror.
Givetvis delades en massa kort ut hit o dit. Vi hade ju skolkorten. Emil hade varit hos fotograf.

Madde har ju snart en chans till då hon fyller i början av Januari.
Hon har ju vunnit ett vad med oss på 1000kr + tjänade 900 på jultidningar, så tillsammans med detta så lutar det väl åt en egen bärbardator. Så de slipper slåss om denna.
Linus vill ju ha guitarhero3 till ps2, som är slut i alla affärer. Kommer visst in i Januari någongång. Kanske kan bli en sådan oxå. 
Bortskämda-ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0