Byta jobb???

Fick mejl igår från ett företag där jag sökte jobb för så där tre år sedan. En ren chansning på att jag använde samma mejladress. De undrade om jag ville börja hos dem...
Jag mejlade fint tillbax att jag hade ett jobb jag trivdes med, men att en av arbetsuppgifterna störde mig, så om jag inte under hösten kan komma på ett fint sätt att slippa undan detta så är jag nog intresserad.
Frågade lite om ev schemaläggnig o lön. Nu är det ju helt plötsligt vår marknad. Så jag vågade vara lite fräck.
Fick svar en timma senare att jag var välkommen att titta på schemat. Lönen blir mindre eftersom det inte är ob + traktamenten. Frågan är om jag fixar tidigamornar o dagtid?

Så nu blir det väl in till arbetsledningen hos oss o se vad de tänker göra åt mina tre övningsturer i sept. Jag har verkligen panik o vill inte göra detta. Dessutom infaller en av dem på barnens studiedag. Då har jag längsta dagturen man kan ha hos oss typ 8-19 lägg sen på min restid på detta.
Jag vill ju helst jobba nätter, det är ju då det funkar bäst hos oss.

Kommentarer
Postat av: sven

SJAB? Nässjö? Lp?
Välkömmen hem förresten, kul att ni har haft det bra! Funderar själv på SJAB i N, men blir så velig, trivs med natt och gods, men vill inte ha radio, tycker inte riktigt om utvecklingen mot att en kategori ska kunna allt. Rykten säger att SJAB kommer att behöva 10-15 man i N, de kan få alla från GC, och sen blir det kris. Vad händer med dem som blir kvar? Många frågor...tänk om man kunde se in i framtiden.....

2007-08-24 @ 08:33:17
Postat av: Caroline

Brottas ju med precis dessa frågor. Det är inte SJ o inte Lp. utan Merresor Nässjö som har hört av sig.

2007-08-24 @ 08:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0